.. I CO ROBILIŚMY

 

Budową sieci WiFi oraz wynajmem i obsługą urządzeń sieciowych w trakcie eventów zajmujemy się od 2009 rokuW okresie naszej działaności zapewnialiśmy działającą sieć na potrzeby:

Większość wyżej wymienionych eventów obsługujemy regularnie w trakcie każdej edycji, która często realizowana jest w całkiem innym miejscu. Budowaliśmy sieci w większości dużych miast na terenie kraju oraz w kilku miejscach poza granicami Polski. Poznaliśmy wiele miejsc, w których organizowane są tego typu eventy. Dzięki temu potrafimy lepiej dobrać sprzęt i jego konfigurację do charakteru wydarzenia i miejsca, w którym będzie się ono odbywało. 

Ilość uczestników i urządzeń podłączanych do sieci nie stanowiła dla nas do tej pory ograniczenia. Realizowaliśmy pomyślnie wydarzenia, w których uczestniczyło do 1500 osób z różną ilością urządzeń. Nasz sprzęt jest w stanie obsłużyć kilkakrotnie więcej przyłączonych w tym samym czasie urządzeń.

Nasza sieć często realizowała równolegle także inne zadania, jak streaming obrazu, wymiana danych pomiędzy wskazanymi elementami infrastruktury organizatora/sponsorów, a także różne gry i konkursy realizowane przez sponsorów/organizatora. 

Działamy w oparciu o wieloletnie doświadczenie i stałe relacje z naszymi klientami.

 


Zapraszamy do kontaktu drogą mailową This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub telefonicznie +48 797 004 932.